Jak zaprojektować ulotkę, która będzie zawierała Twoją wiadomość?

Jak zaprojektować ulotkę, która będzie zawierała Twoją wiadomość?

Projektowanie ulotki, jeśli nie masz doświadczenia w projektowaniu, może wydawać się takim wyzwaniem. Nawet jeśli nie jesteś projektantem, na pewno możesz nauczyć się robić to sam. Aby dowiedzieć się, jak zaprojektować ulotkę, wystarczy trochę badań i trochę kreatywności. Jeśli czujesz się trochę zagubiony, skorzystaj z tych wskazówek, aby poprowadzić swoją pracę projektową.

  1. Przekazać jasny komunikat

Zanim zaczniesz projektować ulotkę, będziesz miał już kilka informacji, które pomogą Ci ją poprowadzić. Zbierz te informacje i przekształć je w kluczowe punkty, które komunikują dokładnie to, czego chcesz. Najważniejszą informacją będzie to, co ulotka jest reklama i data, aby przejść do niego. Na przykład, może być reklama wydarzenia, więc o dacie tego wydarzenia na ulotce jest koniecznością. Jeśli reklamujesz uruchomienie nowego produktu, daj ludziom znać, gdy jest uruchamiany.

Pomyśl o tym, jakie inne informacje są niezbędne, aby twoja publiczność mogła je poznać. Możesz chcieć powiedzieć im każdy szczegół o swoim wydarzeniu lub produkcie, ale ulotka nie jest najlepszym sposobem, aby uzyskać to wszystko tam. W tych przypadkach, trzymać się podstaw, ale należy pamiętać, aby włączyć swoje uchwyty mediów społecznościowych i swojej stronie internetowej, gdzie więcej informacji będzie dostępna.

  1. Podkreśl swoje słowa kluczowe

Podczas pracy nad ulotką ważne jest, abyś wiedział, że pewne części tekstu będą ważniejsze. Aby podkreślić te słowa kluczowe lub frazy kluczowe, użyj różnych metod, aby wyróżnić je w swoim tekście. Aby wyróżnić te słowa kluczowe, użyj pogrubionego tekstu, powiększ je lub użyj innej czcionki. Ważne jest również, aby zwrócić uwagę na to, gdzie umieścić te ważne szczegóły, pamiętając, że ludzie czytają ulotki od góry do dołu.

Pomyśl o zapowiedziach składów, które widziałeś na festiwalach muzycznych, gdzie nazwy headlinerów są większe, na górze ulotki, i mają więcej miejsca. W końcu przestaniesz czytać, nawet jeśli nie dotarłeś do końca tekstu, ale masz przynajmniej najważniejsze informacje.

  1. Weź pod uwagę rozmiar twojej ulotki

Ulotka nie jest ogromna, zwykle jest wielkości kartki papieru lub połowy tego rozmiaru, więc naprawdę nie masz dużo miejsca do pracy. Co więcej, ulotka będzie bardziej efektywna, jeśli będzie atrakcyjna wizualnie, czyli nie będzie zawierać zbyt wiele tekstu. Tekst, który jest dołączony, powinien być czytelny, więc ważne jest, aby Twój rozmiar czcionki był wystarczająco duży, aby można go było czytać bez wysiłku. Niezależnie od tego, czy rozdajemy ulotki, umieszczamy je na tablicy ogłoszeń, czy publikujemy je w mieście, tekst powinien być łatwy do czytania dla widzów.

O ile prawdą jest, że osoba zatrzymująca się na tablicy ogłoszeń w kawiarni włoży wysiłek w czytanie wielu ulotek, o tyle Ty nadal chcesz, aby Twój projekt ulotki wyróżniał się na tle innych. Zbyt duża ilość tekstu będzie przytłaczająca i może sprawić, że dana osoba szybko straci zainteresowanie, zmuszając ją do przejścia do innej ulotki, zanim otrzyma od Ciebie prawdziwe informacje.

  1. Włączenie wezwania do działania

Wezwanie do działania jest koniecznością nawet wtedy, gdy nie pracujesz nad cyfrową ulotką. Jest to podstawowa technika marketingowa, która ma na celu skłonić publiczność do działania. Aby tak się stało, umieść w swoim starannie dobranym tekście słowa akcji, które zachęcają do jakiegoś działania. To oczywiście będzie zależało od rodzaju ulotki, którą robisz.

Jeśli Twoja ulotka jest reklamą klasy, zachęcaj swoich odbiorców do rejestracji lub zapisz się. Powiedzmy, że projektujesz baner na imprezę, wtedy Twój CTA może powiedzieć coś w stylu „Weź udział w tym wydarzeniu” lub „Kup bilety teraz!”. Inne słowa akcji, których możesz użyć, zadzwoń teraz, odwiedź naszą stronę internetową, dołącz do zespołu, itp. Wybierając CTA, upewnij się, że mówisz bezpośrednio do swoich widzów, bądź przyjazny i zachęcaj ich do zrobienia czegoś.

  1. Pomyśl o tym, jak czyta się ulotki

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, ludzie mają tendencję do czytania ulotek od góry do dołu, więc sensowne jest umieszczenie najważniejszych informacji na górze. Ważne jest również, aby skupić się na przyciąganiu uwagi do górnej części ulotki. Zapewni to przyciągnięcie uwagi słuchaczy i zatrzyma ją na tyle długo, aby mogli się cieszyć z ogłoszenia.

Użyj atrakcyjnego obrazu na górze i zacznij od pogrubionego tekstu, który nadaje ulotce osobowość. Po tym wstępnym wprowadzeniu, pomóż czytelnikowi przesunąć się w dół ulotki, tworząc wizualną hierarchię z Twoim tekstem. Nagłówki, rozmiary tekstu, biała przestrzeń, kontrasty, uzasadnienia i jasne kolory mogą być wykorzystane do poprowadzenia oka w dół i utrzymania uwagi odbiorców. Jeśli martwisz się o to, jak stworzyć własną ulotkę, która będzie działać, zawsze możesz skorzystać z szablonu projektu ulotki, aby to jeszcze bardziej ułatwić. Podstawowa struktura zostanie dostarczona i wszystko, co musisz zrobić, to wprowadzić swoje informacje do profesjonalnie zaprojektowanego szablonu.

https://ulotkaonline.pl/

Previous Jak wygląda zabieg mezoterapii?
Next Ortodontyczna separacja zębów

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

Strefa Biznesu 0 Comments

W ulotki reklamowe warto inwestować

W kwestii promowania marki nie ma oczywiście prostych rozwiązań i pewnych dróg do sukcesu. Trzeba działać na wielu polach równocześnie i stosować masę różnych narzędzi. Na pewno nie należy lekceważyć

Strefa Biznesu 0 Comments

Polski rynek nieruchomości handlowych atrakcyjny dla inwestorów

Wysoka aktywność zagranicznych inwestorów na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. W I półroczu wartość transakcji przekroczyła 2 mld euro – podaje JLL. Transakcje na rynku handlowych wyniosły ponad 1 mld euro.

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź