Reklama na Mapach Google – pozyskaj nowych, lokalnych klientów!

Reklama na Mapach Google – pozyskaj nowych, lokalnych klientów!

Reklama on-line pozwala na uzyskanie świetnych efektów niskim kosztem. Wśród nich znajduje się także reklama na Mapach Google!

Z internetu korzystamy na co dzień – regularnie używamy wyszukiwarek internetowych oraz innych usług on-line, aby znaleźć potrzebne informacje. Zaglądamy również na mapy w internecie, aby dowiedzieć się więcej o lokalizacji różnych obiektów czy w celu zaplanowania trasy dojazdu. Mapy Google, które są najpopularniejszym serwisem z mapami, mogą być również doskonałym miejscem do reklamy firmy!

Google oferuje obecnie szeroką gamę metod e-marketingowych, które opierają się na wyszukiwarce Google oraz na współpracujących z nią serwisach. Wśród nich znajdują się również reklamy na Mapach Google.

Na czym dokładnie polega reklama tego rodzaju? Jakie są główne zalety promocji na mapach? Kiedy warto wybrać Mapy Google jako metodę reklamy on-line? W jaki sposób rozpocząć swoją kampanię?

Reklama na Mapach Google – co to jest?

Reklama na Mapach Google, czyli Google Maps pozwala na zaprezentowanie informacji o firmie oraz jej lokalizacji na mapie.

Przykładowo, gdy klient poszukuje warsztatu samochodowego w okolicy, w której teraz przebywa, a także skorzysta z internetu, aby go znaleźć, otrzyma informację o tym, że w okolicy znajduje się reklamowany warsztat. Reklama będzie zaprezentowana pod paskiem wyszukiwania w Google oraz na samej mapie.

Poza samą lokalizacją na mapie przekaz reklamowy może obejmować również dodatkowe informacje, na przykład numer kontaktowy, adres strony internetowej, informacje o godzinach otwarcia, wskazówki dojazdu, aby klient mógł łatwo trafić na miejsce.

Co ważne, reklamy wyświetlają się nie tylko na mapach na komputerach stacjonarnych oraz laptopach, ale również na urządzeniach mobilnych – smartfonach oraz tabletach. Dzięki temu reklamodawca może łatwo dotrzeć przez Mapy Google do każdego zainteresowanego ofertą potencjalnego klienta.

Główne zalety reklamy na Mapach Google:

  • oznaczenie lokalizacji firmy ma mapie
  • prezentacja reklamy dla lokalnych klientów
  • możliwe łatwe wytyczenie dojazdu do firmy
  • wsparcie w budowie pozytywnego wizerunku
  • możliwość dodawania opinii od klientów

Zatem Mapy Google to także świetna metoda reklamy, która pozwala na łatwe dotarcie do wielu nowych klientów znajdujących się akurat w danej okolicy.

Kiedy warto zainwestować w reklamę na mapie?

Zasadniczo, reklama przez Mapy Google będzie najlepszym wyborem dla firm, które działają stacjonarnie, ale nie tylko. Korzystają z niej również inne firmy, na przykład sklepy internetowe z opcją odbioru osobistego, które chcą zaznaczyć swoją obecność na mapie.

Najlepsze rezultaty dzięki reklamie na mapach uzyskają firmy, które celują w klientów lokalnych – zarówno tych na co dzień mieszkających w danej okolicy, jak również tych, którzy przebywają w niej tylko okazjonalnie.

Warto także wskazać, że Mapy Google to dobre miejsce na reklamę także dla mniejszych firm, które mają ograniczony budżet reklamowy.

Jak zacząć reklamować się na Mapach Google?

Aby reklamować się przez Mapy Google, potrzebne jest konto Google. Wtedy na swoim koncie należy aktywować odpowiednią opcję.

Kampanie reklamową na Mapach Google można rozpocząć samodzielnie, ale większość firm decyduje się na powierzenie obowiązków w tym zakresie wyspecjalizowanym agencjom marketingowym, które posiadają w tym odpowiednie doświadczenie.

Usługi w tym zakresie oferuje również Agencja Reklamowa Online Group z Krakowa, która od lat specjalizuje się w tworzeniu reklamy on-line dla swoich klientów w tym również wizytówek w Mapach Google.

Zatem Mapy Google to doskonałe wsparcie w reklamie lokalnej dla wielu przedsiębiorców – dzięki niej można dotrzeć do nowych klientów w okolicy!

Previous Sprzątała szafki i cudze portfele
Next Poszukiwania pracy w Krakowie

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Mieszkańcy Krakowa zgłosili 600 projektów do sfinansowania przez miasto w ramach budżetu obywatelskiego

Warszawa kończy dziś głosowanie nad budżetem partycypacyjnym, krakowianie będą mieli na to czas na przełomie września i października. Wiele z 600 propozycji złożonych w ramach budżetu obywatelskiego potwierdziło priorytety władz Krakowa. Zbieżność oczekiwań mieszkańców

Strefa Biznesu 0 Comments

Jak zwiększyć współczynnik konwersji przy pomocy e-mail marketingu?

E-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych form komunikacji bezpośredniej z klientami. Obecnie, dzięki rozwojowi technologii, dystrybucja korespondencji reklamowej stała się łatwiejsza i tańsza, niż kiedykolwiek wcześniej. Jak zoptymalizować firmowy

Strefa Biznesu 0 Comments

W ulotki reklamowe warto inwestować

W kwestii promowania marki nie ma oczywiście prostych rozwiązań i pewnych dróg do sukcesu. Trzeba działać na wielu polach równocześnie i stosować masę różnych narzędzi. Na pewno nie należy lekceważyć

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!